Close

Badania e-marketingowe

Dogłębna znajomość potencjalnego klienta bądź użytkownika Internetu,  do którego pragniemy dotrzeć z własną ofertą to najsilniejsze narzędzie strategii firmy. Badania e-marketingowe mają na celu zebranie szczegółowych danych na temat grupy docelowej w Internecie.

Za pomocą odpowiednich narzędzi i technik uzyskuje się informacje na temat ruchu generowanego na stronie oraz jego specyfiki, jak i wiedzę o samym użytkowniku.
Badania e-marketingowe dzielą się na dwa segmenty:

  1. Badania site centric – skupione są na informacjach pochodzących ze strony WWW i dostarczają danych na temat:
  • liczby wizyt oraz odsłon,
  • czasu spędzonego na stronie,
  • słów kluczowych, które wygenerowały ruch na stronie,
  • geolokalizacji użytkownika,
  • innych.
  1. Badania user centric – skupione są na cechach społeczno-demograficznych oraz behawioralnych użytkownika i dostarczają takich danych, jak:
  • wieku i płci,
  • miejsca zamieszkania,
  • zainteresowań,
  • czasu spędzanego w Internecie,
  • poziomu aktywności w mediach społecznościowych,
  • najczęściej odwiedzanych stron,
  • reakcji na przekazy marketingowe,
  •  i wiele innych.

W badaniach e-marketingowych wykorzystuje się ankiety internetowe, sondy, formularze,  mailingi, testy A/B, narzędzie pomiaru statystyk na stronie i inne.

 

Zostaw wiadomość

Twój adres e-mail nie będzie publikowane.

Zabezpieczenie * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

Możesz użyć HTML tagów i atrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>