Close

Po co nam blog firmowy

Komunikacja w Internecie odgrywa wielką rolę niemal w każdej dziedzinie naszej działalności. Dzięki niej, tak jak w życiu poza siecią, pozwalają poznać nasze myśli, opinie, co jest niezwykle ważne zwłaszcza w przypadku firm i ich klientów.

Czytaj Więcej

Moc słowa pisanego w Internecie

Tekst na stronie internetowej ma niewyobrażalnie silne oddziaływanie na użytkownika. Za jego pomocą wpływamy na to, w jaki sposób dany produkt, usługa, marka czy dowolne zjawisko jest przez czytelników postrzegane. To z kolei w dużym stopniu dotyka naszych działań PR.

Czytaj Więcej

Elementy wpływające na pozycję strony w wyszukiwarce

Obecność strony WWW na najwyższych pozycjach wyszukiwarek zależy od wielu czynników, których nie sposób nawet zliczyć. Każda strona w sieci traktowana jest przez wyszukiwarki w sposób indywidualny, dlatego to, co jednej stronie przynosi korzyści, niekoniecznie musi  sprzyjać innemu serwisowi, nawet bardzo zbliżonemu tematycznie.

Czytaj Więcej

Kolorystyka na stronie WWW

Kolorystyka użyta na stronie WWW pełni niezwykle ważną rolę. Za pomocą kolorów możemy bowiem wpływać na emocje użytkowników, gdyż niemal każdej barwie przypisane są pewne skojarzenia, czy symbolika.

Czytaj Więcej

Znaczenie grupy docelowej

Aby osiągnąć sukces w biznesie, należy poświęcić temu wiele czasu i pracy. Jednak bez znajomości własnej grupy docelowej, do której kierujemy ofertę, żadne działania nie przyniosą zamierzonych efektów. Czym właściwie jest grupa docelowa i jak sprawdzić, która jest odpowiednia dla naszego biznesu?

Czytaj Więcej

Elementy firmowej strony WWW

Strona internetowa to kluczowy element ew każdej strategii marketingowej. Pełni ona funkcję wirtualnej wizytówki firmy, wzmacnia wizerunek. Dzięki niej jesteśmy w stanie dotrzeć do szerokiego grona odbiorców i tym samym zdobyć nowych klientów. Sukces firmowej strony internetowej tkwi w odpowiednim zaprojektowaniu poszczególnych jej elementów w taki sposób, aby w sposób czytelny przekazywała użytkownikowi najważniejsze informacje.

Czytaj Więcej